سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یار رهبر

 

فرزند آیت الله بهجت با اشاره به هم زمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوارشان با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان ، در بیان حالت روحی ایشان ، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامت رهبری اشاره میکند و میگوید : این موضوع سبب شد تا معظم له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر گرفتند و مداومت بر این ختم ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعت عمر حضرت آیت الله بهجت ادامه داشته است

    

در سال 1368 وقتی ایشان (مقام معظم رهبری ) برای رهبری انتخاب شدند عده ای به آیت آلله بهجت گفتند: آقای خامنه ای جوان است برای رهبر شدن! آیت الله بهجت در جواب آن عده فرمودند: همان یکبار که گفتند حضرت علی (ع) جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند برای هفت پشتمان کافی است....

 

آن اوایل آقا زیاد پیش آقای بهجت می آمد. در بار اولی که آمدند من خودم آنجا بودم. آقای خامنه ای گفتند: خبرگان مسئولیت های امام را روی دوش من گذاشته اند من نه در علم، نه در معنویت، مثل امام هستم. نه اقبال امام را دارم . آقای بهجت مدت زیادی سرشان را انداختند پایین . بعد سرشان را آوردند بالا گفتند: شما بحمدالله با مبانی آشنا هستید. این وظیفه را شما قبول بفرمایید، من ملتزم میشوم که شما را تنها نگذارند. این دومین موردی بود که از پدرم ، این گونه ملتزم شدن (با واژه من) را شنیدم

        نقل از: حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت 


[ یکشنبه 90/6/13 ] [ 11:0 صبح ] [ رها ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 29856